Vanessa & Carl Förlovningsfotografering

I vackra Haverdal fick jag äran att fotografera Vanessa & Carl som förlovade sig på stranden. Så romantiskt!

Författare: guzmansfoto

Hej och välkomna till Guzmansfoto! Mitt namn är Jennifer och jag bor i Halmstad tillsammans med min man och 2 katter. Mitt hjärta brinner verkligen för fotografering, speciellt bröllop och porträttfotografering vilket jag fokuserar på. Jag tycker också det är extra roligt att få göra kreativa fotograferingar där jag använder mig av olika material för att göra bilden ännu mer spännande! Som person skulle jag säga att jag är väldigt ödmjuk och lugn men jag är också extremt envis. Jag har också ett stort hjärta för choklad och jag lever för Jesus!

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång